Reciklant

RECIKLANT
(prvi Facebook roman)

Facebook je, kao što znate, program koji je prvobitno bio namenjen špijunaži. I danas se, uglavnom, koristi za sprečavanje pedofilije, prostitucije, narkomanije, trgovine ljudima… FBI i druge policije u svetu neumorno rade na hvatanju kriminalaca upravo preko njega.
Vremenom je program postao najpopularniji na svetu.
Ipak, sada se vode brojne polemike i stručne rasprave da li preterana upotreba ovog programa dovodi do otuđenosti, anksioznosti, gubitka ličnosti, gubitka svesti o sopstvenim vrednostima, razaranja porodice…
Ako je tačna ona filozofska misao da: „Svaka krajnost na svom vrhuncu vodi u svoju suprotnost“, onda bi i ova krajnost mogla dovesti do neočekivanih obrta.
Jedan od tih neobjašnjivih fenomena je tu, pred vama.
Nešto se desilo, a vi dobro razmislite da li želite da ostanete na Fejsbuku ili gasite nalog.
Наставите читање

SFINGINA ZAGONETKA

Stigla mi je poruka na mobilnom telefonu:
Čekam te na našem starom mestu. Kao i prošli put…
Pošiljalac je nepoznat, ali ja sam znao da je to ona – crnokosa Vanda.
Ne znam zašto mi je baš ona prva pala na pamet. Možda sam želeo da me pozove, pa sam je podsvesno dozvao. Ili ona stvarno ima moći o kojima ja ništa ne znam? I otkud je to „naše staro mesto“? Tamo smo se sreli samo jednom – i to slučajno. Čak ni jednu jedinu reč nismo razmenili. Sad je nemoguće odbiti. Paklena mašina je bila „rukavica u lice“. Eto, generale, ispunila ti se želja da se viteški pojaviš na bar jedan megdan ili da se kurvinski povučeš. Među tolikim kurvama? Ponekad bivam smešan i samom sebi.
Наставите читање