Моје име је Слобода

Моје име је Слобода!
Милиони јецају за мном,
убијају – мени за љубав,
траже ме, псујући Бога!

Неко ће помислити да сам курва,
неко ће пожелети да ме купи,
неко ће писати о мени,
мислећи да ме познаје!

Неко ће стварати нови свет
опседнут именом мојим
а кад станем пред њега
хоће ли умети да каже:

Добро јутро, Слободо!
Или ће само мирно проћи
чекајући дужника-крвника,
да наплати стари дуг?

Скините повез са очију
направите корак уназад
зарад милион корака унапред
Јер – моје име је Слобода!

4 реаговања

  1. Pozdrav,

    Ako želite da razmenimo blog linkove (mislim na ovaj blog Tvorac grada), javite se. Moj blog je http://uaortimogsrca.blogspot.com/ pa mi možete na blogu ostaviti komentar o tome ako ste za.

  2. Drago mi je da razmenimo linkove.
    Pokušavao sam nekoliko puta da vam ostavim poruku, ali nešto mi ne ide…
    Hvala!

  3. Primljena je poruka. Evo sad ću da okačim link, napisaću za naziv linka „Tvorac grada“ ili recite ako treba drugačije 😉

  4. Dodala sam. Pred kraj je spiska, pošto ređam linkove azbučnim redom 🙂

Оставите одговор

