Не могу да схватим

Ех, кад би ти само знала
са колико жена сам био
мислећи само на тебе,
док си ти била на мору,
и меркала бицепсе и трицепсе,
и још понеке мишиће,
непознатим мушкарцима!

Ех, кад би ти само знала
колико жена сам морао
да примим код себе,
док си ти ишла на екскурзије,
купујући скупоцене ствари,
врцкајући се пред излозима,
мењајући шешириће и крпице!

Ех, кад би ти само знала
колико је жена задовољило
своје нагоне на мени,
док си ти студирала права,
журећи да све даш у року,
пунећи индекс десеткама
као самолепивим сличицама!

Ех, кад би ти само знала
колико је велика моја жртва
док сам те стрпљиво чекао…
Сад си ти угледни правник
а ја сам обична ништарија
која двогледом кроз прозор
гледа комшинице како се свлаче!

Ех, кад би ти само знала
како сада искрено патим
док потписујем развод брака
и не могу никако да схватим
зашто си ме преварила?
Ако ти је ико у животу
био веран – то сам био ја!

2 реаговања

  1. baker / cake decorator weis marketsamp amp laquo back to search formdetailslocation: md damascus job type: groceryretailsalesbase pay: 8.

  2. I m also going back and gradually adding transcripts to all the old conversations so you can search by the text in the image as well as my little blurbs.

Оставите одговор

