PONOS

Ponos je trula roba
mala moja
tu, na ivici groba
bez adrese i broja
zagledan u daljinu
prodat ispod cene
kiše su sprale
i veće budale
od mene
ja, s ponosom
čekam istinu
i slušam tišinu
kako nadolazi sve jače
proklet, odbačen,
kao zgaženo mače,
kao vagon otkačen,
osluškujem krike…
Наставите читање

GRACIJA

Znam te Gracija
Bila si po dvorovima
Šizela je nacija
Za tvojim govorima

Slatkorečiva, ljupka
Koliko te skotova liže
Neki do pupka
A neki malo niže

Oni su tvoj plen
Sve ih pretvaraš u dim
A bio je samo tren
Pre nego je planuo Rim…

Наставите читање

DŽUKELA

Poklopac na stolu, čaše polomljene,
i poneki pacov ubrzano beži
kazuj kučko gde si zaturila mene
džukela u meni počinje da reži…

daj odglumi jednu ulogicu žene
tek da vidim znaš li šta smo nekad bili
pa kad ovo staklo ka venama krene
džukela u meni počinje da cvili…

ZLOTVOR, MONSTRUM, UBICA…

Gradio sam karijeru na tvom telu
postao pesnik, ubica,
monstrum bez lica,
skidao ti haljinu na bretelu,
a ti se otimala,
kao, stid te bilo,
padale su čaše, flaše,
lomili se komadi nameštaja,
bežala si u kupatilo,
zaključavala se,
besnela, histerisala, urlala,
lomio sam vrata,
cepao ostatke haljine,
karijerista, ubica,
monstrum, frajer bez skrupula,
za tebe obična nula,
konj kojeg si jahala,
vodila ga u daljine,
samo tebi znane,
ponekad mu mahala,
lizala mu rane,
brojao sam dane,
prema tebi,
i tvom sanjarenju,
krvario prema tvom krvarenju,
tebi se prilagođavao,
slušao ti krčanje iz grudi,
kao fol, sise sakrivala,
kad si se umivala,
pa ti krpice kliznu niz telo,
a meni u ušima konjica,
zlotvor, monstrum, ubica…